Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (9)Книжкові видання та компакт-диски (1)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Шмаргун В. М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Шмаргун В. М. 
Вікові та індивідуальні психосоматичні особливості дітей як предиктори розумового розвитку (молодший шкільний і підлітковий вік): автореф. дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.07 / В. М. Шмаргун ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2010. — 39 с. — укp.

Дисертація присвячена вивченню вікових та індивідуальних психосоматичних особливостей розумового розвитку дітей. Обгрунтовано новий напрям психологічної науки "психосоматика норми" та поняття "психосоматичні особливості норми". Наведені результати лонгітюдного порівняльного дослідження вікових та індивідуальних психосоматичних особливостей у формуванні розумових здібностей дітей, що нормально розвиваються, та із затримкою психічного розвитку. У процесі вивчення структури і динаміки інтелекту та когнітивно-стильових ознак, нейродинамічннх якостей ВНД, нейропсихологічних характеристик довільної рухової дії встановлено, що діти порівнюваних груп суттєво відрізняються за сенсорно-перцептивними, сенсомоторними показниками цього комплексу психосоматичних особливостей. З'ясовано інтегральну дію психосоматичних показників на формування і прояв розумових здібностей як багаторівневих сенсорно-перцептивних і сенсомоторних феноменів в ієрархічній структурі ментального розвитку індивіда. Результати дослідження мають практичну значущість для оптимізації навчального процесу, формування у школярів розумових здібностей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.513.102 + Ю948.25 + Р733.64-32
Шифр НБУВ: РА377142 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Костенко М. П. 
Підготовка майбутніх тренерів з футболу до формування групової рефлексивності спортсменів / М. П. Костенко. — Б.м., 2021 — укp.

В дисертації вперше отримано такі нові наукові результати: 1. Виявлено, теоретично обґрунтовано та експериментально перевіренопедагогічні умови підготовки майбутніх тренерів з футболу до формування групової рефлексивності спортсменів (цілеспрямоване формування знань у майбутніх тренерів із загальної, вікової, соціальної психології та психології спорту; формування мотивації майбутнього тренера до ефективного міжособистісного спілкування; забезпечення методичного супроводу підготовки майбутніх тренерів до спільного планування діяльності спортивної команди; систематичний розвиток особистісних якостей майбутнього тренера).2. Розроблено модель підготовки майбутніх тренерів з футболу до формування групової рефлексивності спортсменів, яка представленавзаємопов'язаним і взаємообумовленим комплексом, що об'єднує такі блоки: методологічно-цільовий, змістово-технологічний, корекційнорезультативний. 3. Удосконалено зміст та методику підготовки майбутніх тренерів з футболу до формування групової рефлексивності спортсменів шляхом розроблення та запровадження авторського спецкурсу «Групова рефлексивність спортсменів в ігрових видах спорту». 4. Подальшого розвитку набули теоретичні уявлення про підготовку майбутніх тренерів з футболу до формування групової рефлексивності спортсменів як чинника їхньої успішної професійної діяльності (посилення психолого-педагогічної підготовки; формування мотивації до співпраці зі спортсменами футбольних команд при встановленні тренувальних завдань). За результатами експериментальних досліджень встановлено, що поетапне включення студентів в різні види діяльності індивідуального й колективного характеру дозволило позитивно впливати на якість підготовки майбутніх тренерів з футболу до формування групової рефлексивностіспортсменів. Отже, проведене дослідження доводить дієвість виявлених педагогічних умов підготовки майбутніх тренерів до формування групової рефлексивності спортсменів в ігрових видах спорту.^UThe following new scientific results were obtained in the dissertation for the first time: 1. Identified, theoretically substantiated and experimentally tested pedagogical conditions of preparation of future football coaches for the formation of group reflexivity of athletes (purposeful formation of knowledge of future coaches in general, age, social psychology and psychology of sports; formation of motivation of future coaches to effective interpersonal communication; support of preparation of future coaches for joint planning of sports team activities; systematic developmentof personal qualities of the future coach). 2. A model of preparation of future football coaches for the formation of group reflexivity of athletes has been developed, which is represented by an interconnected and interdependent complex that combines the following blocks: methodologicaltarget, content-technological, correctional-effective. 3. The content and methods of training future football coaches for theformation of group reflexivity of athletes have been improved through the development and introduction of the author's special course "Group reflexivity of athletes in game sports". 4. Theoretical ideas about the preparation of future football coaches for the formation of group reflexivity of athletes as a factor of their successful professional activity(strengthening of psychological and pedagogical training; formation of motivation for cooperation with athletes of football teams when setting training tasks). According to the results of experimental research, it was established that the gradual inclusion of students in various activities of individual and collective nature allowed to positively influence the quality of training of future football coaches for the formation of group reflexivity of athletes. Thus, the study proves the effectiveness of the identified pedagogicalconditions for the training of future coaches for the formation of group reflexivity of athletes in game sports.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського